15 Ocak 2015 Perşembe

Eryılmaz “Türk Milleti’ne Hizmet Noktasında Verilecek Göreve Hazırız”



Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanı Hasan Eryılmaz, geçtiğimiz günlerde 46. Genel Kurulunu yapan Türk Veteriner Hekimleri Birliği Yeni Yönetim Kurulu Üyeleriyle birlikte MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi ziyaret etti. MHP Lideri Bahçeli ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek yeni yönetime başarılar dilerken, ziyarette konuşan Eryılmaz’da Türk Milleti’ne hizmet noktasında verilecek her türlü göreve hazır olduğunun altını çizdi.
         Türk Veteriner Hekimleri Birliği Yeni Yönetimi MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi ziyaret etti. Ziyarete Birlik Başkanı Talat Gözet, Haysiyet Divanı Başkanı Dr. Mehmet Alkan, Vakıf Başkanı ve MHP MYK Üyesi Sahir Solmaz ile birlikte Manisa Veteriner Hekimler Odası Başkanı Hasan Eryılmaz katıldı. MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli Genel Kurulun ardından yeniden seçilen Türk Veteriner Hekimleri Birliği Yeni Yönetiminin ziyaretinden duyduğu ifade ederek, veteriner hekimlerin yaptığı hizmetin önemine vurgu yaptı. Veteriner hekimlerin özel meslek grupları içerisinde yer aldığını ifade eden MHP Lideri Bahçeli, “Sizlere yeni dönemde başarılar diliyorum. Bugüne kadar yürüttüğünüz başarılı çalışmaları bundan sonrada devam ettireceğinize inanıyorum” dedi.
Seçimlerin Önemine Dikkat Çekti
         MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli yaklaşan genel seçimlerle ilgili değerlendirmelerde de bulunurken, 2015 seçiminin önemine dikkat çekti. Seçimlerin Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve Türk Milleti için dönüm noktası olduğunu dile getiren Bahçeli, “Milliyetçi Hareket Partisi bu seçimlerden dinamik kadroları ile başarıyla çıkacak ve ihanet noktasında buluşanların karşısında, Türk Milleti’nin de gücünü arkasına alarak dimdik duracaktır” şeklinde konuştu.
Göreve Hazırız Mesajı
Ziyarette söz alan Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanı Hasan Eryılmaz, ise kendilerini konuk ettiği için Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli’ye teşekkür etti. Eryılmaz, “Türk Milleti’ne hizmet noktasında verilecek her türlü göreve hazırız” dedi. Türk Veteriner Hekimleri Birliği Başkanı Talat Gözet’te MHP Lideri Bahçeli’ye, yeni yönetimi tanıtarak faaliyetleri hakkında bilgi verdi.

 
Devamını oku...

Büyükşehir’den 17 İlçeye Otobüs Müjdesi

 


        MANİSA Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Büyükşehir Belediyesi’nin Ocak ayı meclis toplantısında müjdesini verdiği otobüslerde incelemelerde bulundu. 17 ilçeye birer tane olmak üzere toplamda 17 otobüsün satın alındığını söyleyen Başkan Ergün, otobüslerin vatandaşların mezarlıklara gidip gelmesi, sivil toplum kuruluşlarıyla amatör spor kulüplerinin faaliyetleri ve sosyal aktivitelerde kullanılabileceğini belirtti.
        Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, 17 ilçeye 17 otobüs müjdesi verdi. Büyükşehir Belediyesi tarafından satın alınan otobüslerin ilçelerin kullanımına sunulacağını belirten Başkan Ergün, otobüslerde incelemelerde bulundu. Başkan Ergün’e incelemeleri sırasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş, Genel Sekreter Yardımcısı Fuat Uzun ve Ulaşım Dairesi Başkanı Mümin Deniz eşlik etti. Başkan Ergün, otobüslerin ilçe koordinatörlüklerine tahsis edilerek vatandaşların hizmetine sunulacağını dile getirdi.  
Vatandaşların hizmetine sunulacak
 
           İlçelerin kullanımına sunulmak üzere satın alınan otobüslerin teslim alındığı belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, “Otobüsleri teslim aldık. Giydirmelerinin bitmesinin ardından önümüzdeki haftalarda otobüsleri ilçelerimize göndereceğiz. Bütün ilçelere birer otobüs gidecek. İlçelerdeki koordinatörlüklere tahsis edilecek olan otobüsler, vatandaşlarımızın mezarlıklara gidip gelmesi, sivil toplum kuruluşlarının faaliyetleri ve amatör spor kulüplerinin faaliyetlerinde kullanılabilecek. Bunların dışında otobüslerin kullanımı noktasında gelecek olan uygun talepler de değerlendirilerek vatandaşlarımızın hizmetine sunulacak. Manisa’mıza ve bütün ilçelerimize hayırlı olsun” diye konuştu









 
Devamını oku...

13 Ocak 2015 Salı

Manisa Büyükşehir’in Başarısı


 

 

MANİSA Büyükşehir Belediyesi, Gezici Araştırma Şirketi’nin 30 büyükşehir belediyesinde yaptığı ankette başarı oranı en yüksek belediyeler arasında yerini aldı. Şirketin 13-28 Aralık 2014 tarihleri arasında 36 bin 188 vatandaşla yüz yüze görüşerek yaptırdığı ankette, Manisalıların yüzde 62,4’ü büyükşehir hizmetlerini başarılı bulduğunu belirtti.

Gezici Araştırma Şirketi tarafından sınırları genişletilen 30 büyükşehir belediyesinde 36 bin 188 vatandaşla yüz yüze yapılan anketin sonuçları kamuoyuna duyuruldu. Ankette deneklere yöneltilen ‘Büyükşehir hizmetlerini başarılı buluyor musunuz’ sorusuna Manisalılar, yüzde 62,4 oranında ‘evet’ dedi. Şirketin gerçekleştirdiği ankette Manisa Büyükşehir Belediyesi, başarı oranı en yüksek olan belediyeler arasında yerini alırken, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün de, en başarılı Büyükşehir Belediye Başkanlarından bir tanesi olarak gösterildi. Araştırmanın içeriği ile ilgili açıklamalarda bulunan Gezici Araştırma Şirketleri Genel Müdürü Murat Gezici, yapılan bu araştırmayla büyükşehirler içerisinde halkın belediye başkanından memnuniyetinin de belirlendiğini ve iller arasında memnuniyet sıralaması yapıldığını söyledi. Bu sıralamaya göre Manisa Büyükşehir Belediyesi, İstanbul, Ankara, Aydın, Adana, Eskişehir, Kayseri, Mersin ve Muğla büyükşehir belediyeleri ile birlikte ilk 10’da yer aldı.

 
Devamını oku...

10 Ocak 2015 Cumartesi

Büyükşehir Basın Mensuplarını Ağırladı


MANİSA Büyükşehir Belediyesi, Manisa’da görev yapan yerel ve ulusal basın mensuplarını kahvaltıda ağırladı. Programda söz alan Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş, basın mensuplarının gecesini gündüzüne katarak, her şartta görev aşkıyla işinin peşinden koştuklarına dikkat çekerek, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutladı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeniyle basın mensuplarını Çakra Restaurant’da kahvaltıda konuk etti. Düzenlenen kahvaltı programına Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş, Başkan Danışmanı Mimar Azmi Açıkdil, Basın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Hasan Eryılmaz, Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Nursel Ustamehmetoğlu, Basın Danışmanı Pınar Ekmen, Basın Yayın Şube Müdürü Ahmet Müştak Aydın, ilçe koordinatörleri, Manisa Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ertuğrul Aytaç, Manisa’nın il genelinde görev yapan basın mensupları katıldı. Sohbet ortamında gerçekleşen kahvaltı programında açılış konuşmasını Basın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Hasan Eryılmaz gerçekleştirdi.
Medyanın toplumsal kalkınmada önemli yeri var
Özgür, ilkeli ve basın ahlak kurallarına uyan bir medyanın toplumsal kalkınmanın gelişiminde önemli yeri olduğuna dikkat çeken Eryılmaz, “Türkiye'nin temel sorunlarının çözümünde basın, milleti doğru bilgilendirmenin ve demokrasinin geliştirilmesine dönük katkılar sağlamaktadır. Bu vesile ile 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü olarak kutlanan bu günde, başta Manisa’da görev yapan yerel ve ulusal medya emekçilerinin olmak üzere, tüm değerli basın çalışanlarının günlerini kutlar, saygılarımı sunarım” dedi.
Basın mensupları her şartta görev aşkıyla çalışıyor
Eryılmaz’ın ardından söz alan Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş ise, gazeteciliğin, toplumun haber alma özgürlüğünü sağlayan ve kişiliğiyle mesleğe kendinden değer katan en önemli mesleklerden bir tanesi olduğunu belirterek, “Basın mensupları, ilimizin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmesine, kalkınmasına önemli katkılar sağlamakta ve halkın doğru haber alma özgürlüğü yolunda büyük bir görev üstlenmişlerdir. Bu noktada gecesini gündüzüne katan, her şartta görev aşkıyla işinin peşinden koşan gazeteciler; varlıklarıyla kendi çevrelerinden başlayarak, şehrine, ülkesine ve dünyaya ışık saçmaktadır. Bu ışığın, aydınlanmaya ihtiyaç duyan milyonlarca bireye yol gösterdiği unutulmamalıdır” dedi.
Vatandaşlarımızın duygularına tercüman oluyorlar
Basın çalışanlarının kamuoyu adına her şart altında özveriyle görevini yürüttüklerini belirten Memiş, “Demokrasinin olmazsa olmazlarından olan basın, halkın denetim ve kontrol sigortası görevini de yürütmektedir. İlkeli, doğru ve tarafsız bir şekilde çalışarak halkın haber alma hakkını sağlayan, toplumun görüşlerini kamuoyuna yansıtma görevi üstlenen basın mensuplarımız bu yönüyle vatandaşlarımızın da duygularına tercüman olmaktadırlar. Basın çalışanları, kamuoyu adına her şart altında özveriyle görevini yürütürken, bağlı bulundukları kurumlar da çalışanların haklarını gözetmelidir. Basın çalışanları da kamu vicdanı adına görev yaptığını unutmayarak, doğruluğundan ödün vermemelidir” dedi.
Gazeteciler hak ettiği değeri görmeli
Gazetecilik mesleğinin geleceği ile ilgili güzel temennilerde de bulunan Memiş, “Bireylerin öğrenme isteğini doyuma ulaştıran, ulaştığı bireyin zihninde yeni ufuklar açan ve bu yolla toplumun her kesimini geliştiren gazetecilerin hak ettiği değerleri gördükleri bir dünyada yaşamalarını temenni ediyorum. Bu vesileyle tüm gazeteci arkadaşlarımızın 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutluyor, meslek hayatınızda başarılar diliyorum” diye konuştu. Son olarak söz alan Manisa Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ertuğrul Aytaç da, düzenlenen etkinlik nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Konuşmaların ardından Memiş ve beraberindekiler basın mensuplarının sorunlarını dinledi. Kahvaltı programı hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle son buldu.






















 

 
Devamını oku...

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN AHMETLİ’DE DON VE BUZLANMAYA KARŞI TUZLAMA ÇALIŞMASI



 


Manisa’nın Ahmetli ilçesinde ard arda yağan kardan sonra don ve buzlanmaya karşı Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri iki gündür sabahın erken saatlerinden itibaren Ahmetli Hacıköseler ve Bahçecik Mahalleleri yollarında don ve buzlanmaya karşı tuzlama çalışması yaptı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Ahmetli Koordinatörlüğüne bağlı ekipler, Manisa Fen İşleri Daire Başkanlığının deposundan aldıkları 20 Ton tuzu bu sabah erken saatlerden itibaren Ahmetli’nin Bahçecik Mahallesi yolunda tuzlama çalışması yapmaya başladı. Bahçecik Mahallesi’ne bir hastayı almaya gelen ambulans yolun buzlanması nedeniyle mahalleye varamadı. İlçe Jandarma Bölük Komutanlığının haber vermesi ve Bahçecik Mahalle Sakinlerinin de yardımı ve Büyükşehir Belediyesi Ahmetli Koordinatörlüğü ekiplerinin çalışmaları ile yol açılarak; hasta hastaneye yetiştirildi. Ancak, karın erimemesi nedeniyle Hacıköseli Ve Bahçecik mahalleleri yolundaki don ve buzlanma tehlikesi devam etmektedir.   




















 



Devamını oku...