23 Ağustos 2016 Salı

Maski’de Görev Değişimi Gerçekleşti


Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü’nde devir teslim töreni düzenlendi. Törene katılan Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Ergün, görev değişiminin Manisa için hayırlı ve uğurlu olmasını diledi.
MASKİ Genel Müdürü Yakup Koç’un emekliye ayrılması nedeniyle Genel Müdürlüğe atanan Yaşar Coşkun’un vazifesine başlaması vesilesi ile görev teslimi yapıldı. MASKİ Genel Müdürlük makamında düzenlenen devir teslim törenine, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Ergün, Genel Sekreter Halil Memiş, Genel Sekreter Yardımcıları ve MASKİ Yönetim Kurulu Üyeleri Yılmaz Gençoğlu ve Fuat Uzun, Genel Sekreter Yardımcısı Aytaç Yalçınkaya, MASKİ Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Mahmut Bilgen, MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Şehnaz Başaran, Manisa Büyükşehir Belediye Meclisi MHP Grup Başkanvekili Mehmet Güzgülü, Teftiş Kurulu Başkanı Ahmet Türkgüler, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Nursel Ustamehmetoğlu, İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Muzaffer Şaşmaz katıldı. Görev yaptığı süre boyunca emekleri ve Manisa’ya sunduğu hizmetler için Yakup Koç’a teşekkür eden Başkan Ergün, Koç’a plaket takdim ederek, emeklilik yaşamında da huzur, sağlık ve başarılar diledi.

Bu bir ayrılış değil”
MASKİ’nin kuruluş sürecinde yaşanan zorlukları başarıyla aştıklarını belirten MASKİ Eski Genel Müdürü Yakup Koç,  “2 yıl 2 ay önce Büyükşehir Belediye Başkanımızın bizi bu makama layık görmesiyle kurucu Genel Müdür olarak MASKİ’ye atandım. MASKİ’yi kurmak epeyce sıkıntılı oldu. İlk kuruluşlar hep böyledir, fakat biz bu süreci mümkün olan en az zararla atlattık. Başkanımızın önderliğinde, tecrübeli bir ekip kurarak beraber büyük ve önemli projelere imza attık. Bu bir ayrılış değil. 43 yıldan sonra emekli oluyorum. Bundan sonra makama gelecek Yaşar Coşkun Bey’in de aynı hız ve şevkle MASKİ’yi daha yukarılara taşıyacağından hiç kuşkum yok” şeklinde konuştu.

Başkan Ergün’den emeği geçen herkese teşekkür
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, devir teslim töreninde yaptığı konuşmada Manisa’nın Büyükşehir statüsü kazanmasıyla birlikte kurulan MASKİ Genel Müdürlüğü’nün meşakkatli bir yapılanma süreci geçirdiğini belirterek, “15 Temmuz 2014 tarihinde resmi olarak kurulan MASKİ Genel Müdürlüğümüz, henüz yerinin bile belli olmadığı günlerden, sayısı 1500’ün üzerine ulaşan kadrolaşmasıyla bu gün Manisa’nın 17 ilçesine hizmet veren Genel Müdürlük haline geldi. Bu gün artık herkes sahada ve MASKİ’nin başlattığımız projelerle en iyi şekilde hizmet veriyor. Bu süre içerisinde proje grubundan, sahadaki işçi kardeşlerimize kadar emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Burada en büyük katkı Genel Müdürümüz Yakup Koç’a ve çalışanlarına aittir. Manisa’nın ilk Genel Müdürü olma ünvanını Yakup Koç, desteğiyle, katkılarıyla, yılların birikimi ve tecrübeleriyle üstlenmiştir. Bütün Manisalılar ve şahsım adına bu katkıları için teşekkür ediyorum. Emekli olması nedeniyle bu gün aramızdan ayrılıyor, ama her zaman bir yeri ve anısı bizde kalacaktır. Bu dostluklar hayatımız boyunca devam edecektir. Bu güne kadar Başkan Danışmanlığı görevini yürüten ve yeni göreve başlayacak olan Yaşar Coşkun kardeşimize yeni görevinde de başarılar diliyorum” dedi.

Amacımız halkımıza daha sağlıklı, huzurlu ve yaşanabilir bir Manisa sunmak
MASKİ’nin kuruluşundan bu yana yaptığı başarılı çalışmalardan da söz eden Ergün, “MASKİ, Manisa’yı ve Gediz’i korumak için başlatmış olduğu çevreci atıksu arıtma tesisleri çalışmalarıyla çok önemli yatırımlara imza atmıştır. 95 Mahallenin tüm altyapılarının 1. Etap yenileme çalışmaları start aldı ve hızla devam ediyor. 114 Mahalle için de ilgili Projeler Daire’mizin çalışmaları sürüyor. İnsanlarımıza sağlıklı suyu ulaştırmak noktasında sayısı 100’e yaklaşan su depolarının temizliklerinin yapılmasının yanı sıra, yeni ihale hazırlıklarımız da başlıyor. Bu makamlarda bulunma amacımız halkımıza daha sağlıklı, huzurlu ve yaşanabilir bir Manisa sunmak” dedi.

Manisa’mızı ve MASKİ’yi bir adım daha öteye taşımak için burdayım”
Yeni makamına elinden gelenin fazlasını yapmak vaadiyle oturduğunu ifade eden MASKİ Yeni Genel Müdür Yaşar Coşkun, “Cenab-ı Allah’tan duam, bu güne kadar görevini layıkıyla yerine getiren Yakup Koç beyefendinin bugüne kadar getirdiği çalışmaları bir adım daha öteye taşımaktır. Bugüne kadar bu koltuklarda büyük emek verdiler, Allah hepsinden razı olsun. Bir Manisalı olarak kendilerine teşekkür ediyorum. İnsanın en hayırlısı insanlığa hizmet edendir. Bu hizmetlerin en az onları kadar bizlere de nasip olmasını diliyorum. Ben de Başkanımız’la birlikte Manisa’ya hizmet etmenin mutluluğunu ve keyfini bundan sonra da bu makamda yaşayacağım. Değerli Manisalılar’a ‘İyi ki Manisalıyım, Manisa’da yaşıyorum’ dedirtebilmek şiarımız olacaktır. Emeklerinden ötürü değerli Yakup Koç beyefendiye teşekkürlerimi sunar, bundan sonraki yaşamında mutluluk ve başarılar dilerim. Kurucu Genel Müdürümüz olarak kapımız kendisine daima açıktır” dedi.


































Devamını oku...

Ahmetli Büyükşehir’le Prestij Kazanacak


MANİSA Büyükşehir Belediyesi, Ahmetli’ye prestij katacak projenin startını verdi. İlçenin can damarı olan Atatürk Caddesi, yol ve tretuvar düzenleme projesi ile yepyeni bir görünüme kavuşacak. Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Ahmetli’de farklı bir dünyanın kapıları aralanacak.

Ahmetli Atatürk Caddesi yol ve tretuvar düzenleme projesi hakkında bilgi veren Manisa Büyükşehir Belediyesi Etüt ve Projeler Dairesi Başkanı Müge Türkeli Kuğu, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Cengiz Ergün’ün talimatları doğrultusunda, Ahmetli ilçemize prestij caddesi kazandırmak için çalışmalarımızın startını verdik. Ahmetli halkımızın, ilçede yaşamaktan keyif alacağı, adeta yeni bir yaşam alanı oluşturacağız” dedi.

Projede Her Ayrıntı Düşünüldü
Manisa Büyükşehir Belediyesi Etüt ve Projeler Dairesi Başkanı Müge Türkeli Kuğu,Formun Üstü Ahmetli İlçesi Atatürk Caddesi boyunca bin 200 metre uzunluğu bulunan yolda projenin gerçekleşeceğini söyledi. Kuğu, proje kapsamında çift şeritli yolun 4 buçuk metre şerit genişliğine sahip olduğunu ve yolun her iki yönünde 1.30 metre genişliğinde bisiklet yolu tasarlandığını, buna ek olarak da 116 aracın yola paralel olarak park edebileceği otopark alanı bulunduğunu aktardı.

Engelliler de Unutulmadı
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün il genelinde fark yaratacak projeleri hayata geçirmeyi hedeflediğini ve bu doğrultuda her projenin en küçük ayrıntısına kadar düşünüldüğünü aktaran Kuğu, “Engelli vatandaşlarımızın güvenliği için yol boyunca engelli kılavuz ve karoları tasarlanarak, uygun noktalara elektrikli sandalye şarj üniteleri yerleştirilecek. Bunun yanı sıra yol boyunca yeterli miktarda aydınlatma elemanları kullanılacak ve vatandaşlarımızın rahat kullanımı göz önünde bulundurularak tretuvar düzenlemesi yapılacaktır” dedi.

Mevcut Yeşil Alanlar Korundu
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin doğa ve çevrenin korunmasına özel hassasiyet gösterdiğini belirten Etüt ve Projeler Dairesi Başkanı Müge Türkeli Kuğu, “Proje sahamızda mevcut bulunan ağaçlar korundu. Ayrıca vatandaşlarımızın görsel açıdan memnun olacağı tretuvar boyunca yeşil alanlar tasarladık” diye konuştu. Kuğu, projenin uygulama ihalesi için girişimlerin başladığını söyledi.

Sosyal ve Ticari Hayatı da Canlandıracak
Ahmetli ilçe merkezindeki yol ve tretuvar düzenleme projesiyle Atatürk Caddesi’nin şimdiki halinden çok daha farklı bir görünüme kavuşacağını belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, “Ahmetli’de vatandaşlarımızın aileleriyle birlikte rahatlıkla vakit geçirebileceği ve yürüyüş yapabileceği alanlar oluşturuyoruz. Bu projeyle ilçenin sosyal hayatını canlandırmanın yanı sıra ticari hayatının da hareketleneceğini düşünüyoruz. Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Atatürk Caddesi’nde başlayacak bu değişimin, ilçeye ve ilçe halkına hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu. 

http://www.manisa.bel.tr/icerik/ilceler/ahmetli-buyuksehirle-prestij-kazanacak/17255.html















Devamını oku...

12 Ağustos 2016 Cuma

Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü Mezunları Manisa’da Buluştu!

       BALIKESİR Necati Eğitim Enstitüsü’nden mezun olup, 1987 yılından beri geleneksel olarak buluşma günleri düzenleyen enstitü mezunlarının bu yılki buluşma yeri Manisa oldu. Manisa’yı gezme ve tanıma fırsatı bulan mezunların etkinliğine Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün adına Başkan Vekili Mehmet Güzgülü katıldı.

       1987 yılından beri her yıl geleneksel olarak buluşma günleri düzenleyen Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü mezunlarının bu yılki buluşma noktası Manisa oldu. Mehmet Kaya Doğan, Orhan Karabina ve Kamil Temel tarafından organize edilen Manisa buluşmasına Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ü temsilen Başkan Vekili Mehmet Güzgülü katıldı. Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü mezunları Manisa’nın tarihi ve turistik yerlerinden olan Sultan Camii, Muradiye Camii, Mevlevihane, Niobe Anfi Tiyatro ve Ağlayan Kaya gibi noktaları gezdi. 127 mezunun katıldığı gezide, Manisa Büyükşehir Belediyesi Rehberi Canan Çağlayan Akyüz, konuklara Manisa hakkında bilgiler verdi. Uzun bir aradan sonra birçok arkadaşıyla buluşma imkanı bulduğunu belirten Büyükşehir Belediye Meclisi MHP Grup Başkan Vekili Mehmet Güzgülü, Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak bu toplantıya katkı sağlamanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade ederek, kendilerine destek veren Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e teşekkür etti.



















Devamını oku...