8 Ağustos 2016 Pazartesi

MANİSA, BALIKESİR NECATİ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ 1980 MEZUNLARINI AĞIRLADI! 5,6,7 Ağustos 2016 MANİSA






MANİSA, BALIKESİR NECATİ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ 1980 MEZUNLARINI AĞIRLADI! 5,6,7 Ağustos 2016 MANİSA


Geleneksel olarak her yıl bir ilde bir araya gelen Necati Eğitim Enstitüsü mezunlarının bu yılki durağı Manisa oldu.


Manisa, 5,6,7 Ağustos 2016 tarihlerinde Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 Mezunlarını ağırladı. 40 yıllık okul arkadaşları Manisa’da buluştu. 1987 yılından itibaren her yıl değişik bir ilde toplanan Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunları bu yıl da Manisa’da buluştu.


5 Ağustos 2016 Cuma günü sabahın erken saatlerinden itibaren Manisa Anemon Hotel’de toplanmaya başlayan Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 Mezunları, hasretle kucaklaşarak hasret giderdiler. Akşam yemeğinden sonra tek tek kendini tanıtan Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunlarından Yusuf Doğan’ın hazırladığı geçmiş yıllara ait buluşmalarla ilgili slayt gösterimi sunuldu.


6 Ağustos 2016 Cumartesi günü sabah 9.30’dan itibaren. Manisa Büyükşehir Belediyesinin otobüsleriyle, Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi’nden rehber eşliğinde Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini gezdiler; rehber eşliğinde sırasıyla Muradiye Camii, Sultan Camii, Niobe, Mevlevihane, Ulu Cami ziyaretleri yapıladı. Öğleden sonra da  Çanakkale Şehitleri Anıtı ve Atatürk Sergi Sarayı gezildi. Atatürk Sergi Sarayında da rehber  Çanakkale Şehitleri Anıtı ve Atatürk Sergi Sarayı ile ilgili bilgi verdi. Havanın çok sıcak olması nedeniyle Atatürk Kent Park gezisi yarıda bırakılarak otele dönüldü ve misafirlerin istirahat  etmesi sağlandı. Havuz başındaki akşam yemeğinden sonra Manisa Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği ekibinin düzenlediği eğlence proğramı düzenlendi. Gecede  Manisalı Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunları adına kısa bir konuşma yapan Mehmet Kaya Doğan, proğramın düzenlenmesinde desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Mehmet Güzgülü ve Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e teşekkür etti. Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü mezunu da olan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Mehmet Güzgülü de bir konuşma yaparak; misafirlere hoş geldiniz dedi. Balıkesir Necati Eğitim Mezunlarını Manisa!da ağırlamaktan mutlu olduklarını belirterek; Manisa Büyükşehir Belediyesinin hizmetleri hakkında bilgi verdi. Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini görmekten memnun olan Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunları, Çanakkale Şehitleri Anıtı ve Atatürk Sergi Sarayı gibi örnek bir eser kazandıran Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e  teşekkür ettiler. Daha sonra misafir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 Mezunları adına Fuat Çakıroğlu bir konuşma yaparak; geceye katılan aynı zamanda Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü mezunu da olan Büyükşehir Belediye Başkanvekili Mehmet Güzgülü ve Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e desteklerinden dolayı teşekkür etti. Necati Eğitim Enstitüsü 1980 Mezunları, gece boyunca gönüllerince eğlenerek hasret giderdiler.

            7 Ağustos 2016 Pazar günü sabah kahvaltısından sonra öğleye kadar bir yıl sonra Trabzon’da buluşmak için sözleşen 40 yıllık bu vefakar arkadaşlar birbirlerine sarılarak vedalaştılar. Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunlarının Manisa buluşmasında başta okul öğretmenleri Cevdet Dirik, 1980 Öncesi Balıkesir Ülkü Ocakları başkanı, eski Balıkesir M.H.P İl Başkanı Sıtkı Şeremetli olmak üzere Ankara’dan İzmir’e, Balıkesir’den Isparta’ya, Rize’den, Trabzon’dan Mersin’e, Afyon’dan Elazığ’a, Manisa’dan Muş’a kadar ülkemizin her yanından 130 Necati Eğitim Enstitüsü 1980 mezunları Manisa buluşmasına katıldı.

Not: Çok fazla fotoğraf çekemediğimiz için bazı arkadaşlarımızın affına sığınarak; fotoğraflarını paylaşıyoruz. Fotoğraflarını paylaştığım arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.