22 Ağustos 2014 Cuma

Ahmetli M.H.P İlçe Başkanı Karabina, “Ahmetli’de Eğitim-Bir Sendikalı olmayan idareci kalmadı.”



         Eğitim Bir Sendikası Üyesi olmadıkları için Ahmetli’de dört okul müdürünün müdürlük görevlerinin sona erecek olması ile ilgili Ahmetli M.H.P İlçe Başkanı Orhan Karabina, açıklama yaparak; Ahmetli’de Eğitim-Bir Sendikalı olmayan idareci kalmadı.” dedi.

         Ahmetli M.H.P İlçe Başkanı Karabina, açıklamasında: “Türk Eğitim Sen İlçe Başkanı Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Ahmet Bayram Yusuflu, Türk Eğitim Sen Üyesi Ahmetli Şehit Hakkı Erdoğan Ç.P Anadolu Lisesi Müdürü Hüseyin Ergün, Barbaros İlkokulu Müdürü Kadir Kol ve Eğitim-İş Sendikası Üyesi Ahmetli Anadolu Lisesi Müdürü Cengiz Yılmaz; Yönetici Değerlendirme süreci sonunda 75 puanın altında kaldılar. Eğitim-Bir Üyesi iki okul müdürü 75 puan üzeri almışlardır. Bu şu demektir. Eğitim-Bir Sendikalı olmayan dört okul müdürünün müdürlük görevi sona erecek; Eğitim-Bir Sendikalı Okul müdürlerine yeni müdürler eklenecektir. Sonuçta Ahmetli’de Eğitim-Bir Sendikalı olmayan idareci kalmayacaktır.” Dedi.  

         İlçe Başkanı Orhan Karabina, açıklamasının devamında:”İlçe Milli Eğitim Müdürü ve mülakatla yeni atanan Şube Müdürleri kendilerine verilen tetikçilik görevini yerine getirmişlerdir. Yıllardır idarecilik yapan, sınavla yöneticilik görevlerine atanan bu yöneticilerimizin görevden alınması Ahmetli eğitimi için büyük bir kayıp olacaktır. Göreve yeni atanan ilçe milli eğitim müdürü ve şube müdürleri çok kısa süre içinde nasıl oluyor da bu yöneticilerimiz hakkında değerlendirme yapıyorlar? Herhalde bu müdürlerle ilgili değerlendirme yaparken ‘ayağın rahatsız, kaşın kara, saçın beyaz, tipin bozuk gibi’ komik birtakım özelliklere göre değerlendirme yapmışlardır? Yoksa altı ayı doldurmayan yönetici puan veremezken bu değerli yöneticilerimiz nasıl ‘adil, tarafsız’ bir değerlendirmede bulunmuşlardır. Bu yöneticilerimiz akşam yattıklarında nasıl uyku uyuyacaklardır, merak etmekteyiz. Unutmasınlar ki bu devran er geç bir gün mutlaka değişecek, sorumlular hesap vereceklerdir. Bu dünyanın öbür tarafının da olduğunu unutmasınlar! Cenab-ı Allah’ın da hesabı var” dedi.