2 Temmuz 2014 Çarşamba

MANİSA Büyükşehir Belediyespor Yaz Okulu’na Büyük İlgi

 

MANİSA Büyükşehir Belediyespor’un futbol ve yüzme branşlarında açtığı kurslara, Manisalı gençler yoğun ilgi gösteriyor. Büyükşehir Belediyespor Alt Yapı Sorumlusu İsmail Özer, yaz okullarına kayıtların devam ettiğini hatırlatarak, “Önümüzdeki dönemde yaz okulları yerine alt yapıda açacağımız kurslarla gençlerimize 12 boyunca spor yapma imkânı sunacağız”
Manisa Büyükşehir Belediyesi, çocukların yaz tatillerinde hoşça vakit geçirmesi, geleceğin sporcularının yetiştirilebilmesi ve sağlıklı nesiller için hayata geçirdiği, futbol ve yüzme branşlarındaki yaz okullarına, Manisalı gençler büyük ilgi gösteriyor.  Yaz okulları hakkında bilgi veren Manisa Büyükşehir Belediyespor Alt Yapı Sorumlusu İsmail Özer, yaz okulunda eğitim alan gençlerin, tesislere sağlanan servis imkânı ile güvenli bir şekilde ulaşımının sağladıklarını ifade ederek, “Şuana kadar yaklaşık 650 kişi futbolda, 280 kişi de yüzme branşında kayıt yaptırdı. Yaz okulumuzda, 2004-2008 doğumlu gençlerimiz Halil Onultmak Spor Tesislerinde eğitim alırken, 2000-2003 doğumlu gençlerimiz de, TOKİ 2 Fikri Bayrıl Tesislerinde eğitim almaktadır. Sabah saat 09:00-10:15 ve akşamüzeri de 18:00-19:15 saat dilimleri arasında, gençlerimize eğitim verilmektedir. Aynı zamanda gençlerimizin tesislerimize sağlanan servis imkânı ile de güvenli bir şekilde ulaşımı da sağlanmaktadır” dedi. 
Alt Yapıda Yıl Boyu Kurs 
Büyükşehir Belediyespor tarafından yaz okulları yerine önümüzdeki dönemde alt yapıda 12 boyunca kurs açmayı planladıklarının altını çizen Özer, “Geçtiğimiz yıl, alt yapılarımızda, 2004 doğumlulara kadar gruplarımız vardı. Bu sene ise yaz okulumuzda 2008 doğumlu gençlerimize kadar kayıt açtık. 2008 doğumlu gençlerimizden itibaren, 1996 yaş gruplarına kadar takımlarımızı oluşturacağız. Manisalı gençlerimizin yoğun ilgi gösterdiği yaz okullarımızda şuan sadece yaz aylarında eğitim verilmektedir. Önümüzdeki dönemde sadece yaz aylarında değil 12 ay boyunca alt yapıda kurslar vereceğiz. Manisa’da geleceğin sporcularının yetişebilmesi ve sağlıklı nesiller için hayata geçirdiği yaz okullarımızın, gençlerimize büyük katkı sağladığını düşünüyorum. Gençlerimize bu imkânları sağlayan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Cengiz Ergün’e teşekkür ediyorum” diye konuştu.