5 Mayıs 2014 Pazartesi

Manisa Ticaret Ve Sanayi Odası’ndan Cengiz Ergün’e Tebrik Ziyareti

 


         MANİSA Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Manisa Ticaret ve Sanayi Odası yönetim kurulu üyelerini makamında ağırladı. Başkan Ergün’e başarı dileklerini ileten Coşkun, “Büyükşehir Manisa’nın sizin hizmetlerinizle, bundan sonra daha önemli adımlarla, daha ileri gideceğine yürekten inanıyorum” dedi. Başkan Ergün de ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, “Geride kalan beş yılda olduğu gibi aynı çizgide, amacımız Manisa’da yaşayan 1 milyon 360 bin vatandaşımıza hizmet noktasında çalışmaların içinde olacağız” dedi.  

          Manisa Ticaret ve Sanayi Odası Başkan Yardımcıları Yaşar Coşkun ve Adnan Erbil, Meclis Başkanı Hayati Dolman, Genel Sekreter Tamer Balatlı ve yönetim kurulu üyeleri, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e tebrik ziyaretinde bulundu. Başkan Ergün’ü 30 Mart yerel seçimlerinde gösterdiği başarıdan dolayı tebrik ederek, başarı dileklerinde bulanan Coşkun,“Manisa’mızın büyükşehir statüsüne kavuşmasıyla ilk büyükşehir belediye başkanı oldunuz. Bu amaçla yönetim kurulu üyelerimizle birlikte sizleri tebrik etmek ve çalışmalarınızda başarı dileklerimizi ifade etmek için buradayız. Bugüne kadar beklememizin sebebi, sevgili başkanımız Bülent Koşmaz ile birlikte sizleri ziyaret etmek istememizdi. Tedavi süresinin biraz uzaması sebebiyle başkanımız aramızda yok. Onların da sevgi, saygı ve başarı dileklerini size iletiyorum” dedi. 

Manisa’nın daha ileri gideceğine yürekten inanıyorum 

         30 Mart yerel seçimlerinin ardından büyükşehir statüsüne geçen Manisa’nın, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün hizmetleriyle gözle görülür değişiklerin yaşandığını ifade eden Coşkun, bundan sonraki süreçte Manisa’nın daha da önemli adımlarla, daha ileri gideceğine yürekten inandığını ifade ederek, “Büyükşehir Manisa’nın sizin hizmetlerinizle, bundan sonra daha önemli adımlarla, daha ileri gideceğine yürekten inanıyorum. Sizleri ve çalışma arkadaşlarınıza yürekten başarılar diliyorum. Manisa’nın en büyük sivil toplum kuruluşlarından biri olarak bizlerde, sizlerle birlikte iş yapma hususunda geçmişte olduğu gibi gelecekte de eğer bize bir görev düşerse, sizlerle birlikte olduğumuzu ifade ediyorum. Ben ve arkadaşlarım sizlere yürekten başarılar diliyoruz” diye konuştu. 

Geçmiş olsun Bülent Koşmaz 

Coşkun’un ardından söz alan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün de, Manisa Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Bülent Koşmaz’a geçmiş olsun dilekleriyle konuşmasına başlayarak, “Bülent Ağabeyimizin bugün aramızda bulunmasını isterdik. Allah acil şifalar versin. Geçtiğimiz hafta içerisinde ben kendisini evinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundum. İnşallah, sağlığına kavuşur” dedi. 

1 milyon 360 bin vatandaşımıza hizmet edeceğiz 

         Manisa halkına katkı sağlayacak her türlü çalışmanın içerisinde olduklarını ifade eden Başkan Ergün,”30 Mart yerel seçimlerinde vatandaşımızın teveccühüyle bu makama tekrar görevlendirildik. Geçtiğimiz 5 yıl içerisindeki aynı çizgimizde nasıl Manisa’mıza güzel hizmetleri yaptıysak, bundan sonraki süreçte de amacımız Manisa’da yaşayan 1 milyon 360 bin vatandaşımıza hizmet noktasında çalışmaların içerisinde olacağız. Tabii ki kurumlar arasındaki güzel iş birlikleri her zaman, hep beraber yaptık. Manisa halkına, esnafına katkı sağlayacak her türlü çalışmanın içerisinde olduğumuzu ben bir kere daha beyan ediyorum. İnşallah güzel şeylere de imza atarız. Yeni hizmet binanızın da sizlere hayırlı olmasını diliyorum. Güle güle kullanın ” dedi.