3 Kasım 2015 Salı

Manisa’nın Vazgeçilmez Eğitim Kurumu MABEM




         MANİSA’da dar gelirli ailelerin çocuklarına eğitim imkânı sunarak eğitimde fırsat eşitliği sağlayan Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri, ilçelerde de hizmet vermeye başladı. YGS-LYS VE TEOG’da elde ettiği başarılarla Manisa’da vazgeçilmez bir eğitim kurumu haline gelen MABEM, il genelinde 4 bin 914 öğrencisiyle ders başı yaptı.

         Eğitimin her alanında verdiği desteklerle büyük takdir toplayan Manisa Büyükşehir Belediyesi, dar gelirli ailelerin çocuklarına eğitim imkânı sunmak amacıyla Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri’ni il geneline yaydı. Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri il genelinde, Alaşehir’den Selendi’ye, Akhisar’dan Demirci’ye, modern sınıflar içerisinde öğrencilere ücretsiz eğitim vermeye başladı. İlçelerde MABEM bünyesinde açılan derslikler ve eğitimlerle ile ilgili bilgi veren Büyükşehir Belediyesi Kültür Sosyal İşler Daire Başkanı Nursel Ustamehmetoğlu, “Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezlerimizde, sosyal devlet anlayışıyla dar gelirli ailelerimizin çocuklarına eğitim imkânı sunmak, bunun yanında eğitimde fırsat eşitliği sağlayarak kaliteli eğitim sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda hizmet veren MABEM, kurulduğu yıldan bu yana her yıl başarılı bir grafik çizerek binlerce YGS-LYS ve TEOG öğrencisine eğitim imkânı sundu” dedi. 

Öğrencilerin Tercihi MABEM
 

         Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri’nin, il genelinde YGS-LYS ve TEOG’a hazırlanan gençlerin adeta bir numaralı tercihi haline geldiğini de vurgulayan Ustamehmetoğlu, “Ahmetli’den Sarıgöl’e, Soma’dan Kırkağaç’a kadar alanında uzman öğretmen kadromuz ile modern dersliklerde 4 bin 914 öğrencimize hizmet vermeye başladık. Salihli ilçemizde de çalışmalarımızın sonuna geldik. Cumartesi günü itibariyle de Salihli ilçemizde modern sınıflarda öğrencilerimiz, MABEM’de eğitim almaya başlayacak” dedi. 

Tek amacımız öğrencilerimizin başarısı 

         TEOG YGS ve LYS’ye MABEM’de eğitim alarak hazırlanan öğrencilerin hedeflerine ulaşabilmeleri için büyük özveri gösterdiklerini belirten Ustamehmetoğlu, “Öğrencilerimize zengin içerikli doküman ve yayınların temini, öğrenci başarı takip analizleri, veli bilgilendirme programları, aylık ve seri denemelerin uygulanması, öğrenci seviye gruplarına göre eğitim uygulaması, soru çözüm saatleri ve etüt imkânları sunarak öğrencilerimizin başarıya ulaşmasında katkı sağlıyoruz” dedi. 

Öğrencilerimizin başarısı gurur kaynağımız 

         MABEM’in 2014-2015 öğretim döneminde TEOG ve YGS-LYS’de başarı oranını yüzde 95’lere çıkardığına da dikkat çeken Ustamehmetoğlu, “Sosyal devlet anlayışını kendimize temel ilke edinerek ortaya koyduğumuz bu eğitim hizmetlerinde öğrenim gören evlatlarımızın başarısı, bizlerin göğsünü kabartmaktadır. Öğrencilerimizin hedefledikleri bölüme en iyi üniversitede devam edecek olmaları ise bizleri mutlu etmektedir” dedi. 

Önceliğimiz eğitim 

         17 ilçenin tamamında çocukların ve gençlerin eğitimine katkı ve destek sağlamanın mutluluğu içerisinde olduğunu dile getiren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün ise, “Çocuklarımızın eğitime ve spora yönlendirmek için tesisleşme, eğitim yuvası oluşturma ve spor kulüpleriyle üzerimize düşeni yapıyoruz. Bu kapsamda Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezlerimizi il genelinde hizmete girmesini sağlayarak, çocuklarımızın modern sınıflarda eğitim almasına katkı sağladık. İnşallah il genelinde yaklaşık 5 bin öğrencimize eğitim veren MABEM, Manisa merkezdeki yüzde 95’lik başarısını il genelinde yakalayarak çocuklarımız, hedefledikleri bölümde eğitimlerine devam edecektir” ifadelerinde bulundu.