21 Aralık 2016 Çarşamba

Başkan Şirin'e Eğitim Camiasından Teşekkür Ziyareti


Turgutlu Belediye Turgay Şirin, TOKİ Şehit Komando Ömer Balkan İlköğretim Okulu Müdürü Mehmet Kotunak ile Arif Canpoyraz İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği Başkanı Demet Açıkgöz’ü makamında ağırladı. Başkan Şirin, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür ederken, konukları da Turgutlu Belediyesi’nin eğitime verdikleri katkılardan dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler.

Turgutlu Belediyesi, eğitim camiasına verdiği destekle adından söz ettirmeye, eğitime kazandırdıklarıyla takdir toplamaya devam ederken, gerek okul yönetimleri gerekse okul aile birliği üyeleri Turgutlu Belediye Başkanı Turgay Şirin'e teşekkür ziyaretlerini sürdürüyor. Bu kapsamda Başkan Şirin, TOKİ Şehit Komando Ömer Balkan İlköğretim Okulu Müdürü Mehmet Kotunak ile beden eğitimi öğretmeni Yavuz Akgül’ü makamında ağırladı. Okul müdürü Kotunak, geçen haftalarda yapılan boya çalışmalarından dolayı Başkan Şirin’e teşekkür ederek, “Değerli Başkanımız sağolsun okulumuzun boya ihtiyacını karşıladı ve okulumuz komple boyanarak güzel bir görünüme kavuştu. Bu anlamda hem öğrencilerimiz hem de velilerimiz adına kendilerine teşekkür ediyorum” dedi. Başkan Şirin de eğitime verdikleri destek kapsamında ilçedeki tüm okullara ulaştıklarını ifade ederek, çalışmaların hayırlı olmasını diledi. Başkan Şirin’in bir diğer konukları da Arif Canpoyraz İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği Başkanı Demet Açıkgöz ve Yasemin Kalkavan oldu. Okullarına yapılan çalışmalardan dolayı Başkan Şirin’e teşekkür eden Açıkgöz, “Birer veli olarak Sayın Başkanımız’ın okullara yaptığı çalışmaları takdirle karşılıyoruz. Sağolsunlar okulumuzun depo ihtiyacını giderdiler. Bu anlamda kendilerine teşekkür ediyoruz” dedi. Açıkgöz ve Kalkavan, Başkan Şirin’e hilal şeklinde bir obje hediye ederken, Başkan Şirin de Turgutlu Belediyesi olarak eğitimde başarıyı arttıracak her çalışmaya imkanları dahilinde destek verdiklerini ve vermeye de devam edeceklerini söyledi.