14 Aralık 2016 Çarşamba

Turgutlu Hal Esnafı Yerli Malı Haftasında Özel öğrencilerin Yüzlerini Güldürdü!




       Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu Hal Esnafı, Turgutlu Firdevs Gürel Özel Eğitim Uygulama Merkezi öğrencilerine “Yerli Malı Haftası” etkinliklerinde meyve yardımında bulundu.

       Okullarda her yıl 12-18 Aralık tarihleri arasında öğrencilere; Tutumun önemini kavratmak, küçük yaştan tutumlu olma alışkanlığı kazandırmak, yatırımın anlam ve önemini kavratmak, tüketim-yatırım ilişkisini açıklamak, tüketimde tutumu, tüketimden çok yatırım yapmayı teşfik etmek, herkesi yatırıma yöneltmek, Türk mallarını tanıtmak, yerli malı kullanmanın faydalarını açıklamak, herkesi yerli malı kullanmaya teşfik ederek yurt ekonomisine katkıda bulunmayı sağlamak, sağlıklı, mutlu insanları ile kalkınmış Türkiye yaratmayı kutsal görev olarak ilan etmek, gelecek kuşaklara kalkınmış bir Türkiye bırakmak, bu güzel yurtta, genç neslin sorumlu ve şerefli yerini almasını sağlamak amacıyla düzenlenen “Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası”nda Turgutlu Firdevs Gürel Özel Eğitim Uygulama Merkezi öğrencileri de bol bol meyve yediler.

       Turgutlu Firdevs Gürel Özel Eğitim Uygulama Merkezi öğrencilerinin düzenlediği Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası”nda çocuklara meyve yardımında bulunan Turgutlu Hal Esnafları, “Meyve yardımı yapabilmekten ve yardıma vesile olmaktan, özel öğrencilerimizin kısa bir süre de olsa yüzlerinde gülümseme yaratabilmekten son derece memnunuz. Bizlere bu fırsatı veren okul yöneticilerine de teşekkür ederiz.” Dediler. Turgutlu Firdevs Gürel Özel Eğitim Uygulama Merkezi Müdürü Mehmet Yenir de yardımlarından dolayı Turgutlu Hal Esnaflarına teşekkür etti.