20 Ekim 2016 Perşembe

Turgutlu Belediyesinden Üniversite Öğrencilerine Aşure İkramı


       Turgutlu Belediyesi tarafından CBÜ Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesi ve CBÜ Meslek Yüksek Okulu'nda Aşure Günü düzenlendi. Fakülte akademik kadrosu ve öğrencilerle bir araya gelerek aşure ikramında bulunan Turgutlu Belediye Başkanı Turgay Şirin, “Ülkemizin dört bir yanından ilçemize gelerek, Celal Bayar Üniversitesi gibi seçkin eğitim kurumunda eğitim alan ve aşure vesilesiyle tanışma imkanı bulduğumuz tüm gençlerimize başarılı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum” dedi.

  Turgutlu Belediyesi'nin Muharrem Ayı dolayısıyla şehrin dört bir yanında gerçekleştirdiği Aşure Günleri, Celal Bayar Üniversitesi Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesi ve Meslek Yüksekokulu ile sona erdi. Belediye Başkanı Turgay Şirin de fakülteye giderek akademik kadro ve üniversite öğrencileriyle bir araya geldi. Başkan Şirin'e İşletme ve İştirakler Müdürü Feray Kahyaoğlu ile Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Başkanı Cemal Gürefe eşlik etti. Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ahmet Mesut Pinar, Dekan Yardımcısı Yrd. Doç Dr. İbrahim Fadıl Soykök, Enerji Sistemleri Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nurettin Aslan, Saruhanlı CBÜ MYO Müdürü Doç. Dr. Sabih Özer, Fakülte Sekreteri Uğur Akyol tarafından karşılanan Başkan Şirin, yaklaşık bin 500 kişilik aşureyi kendi elleriyle öğrencilere ikram etti. Fakülte bahçesinde renkli görüntülerin oluştuğu Aşure Günü dolayısıyla Başkan Şirin'e teşekkkür eden öğrenciler, belediyenin kendilerini unutmamasının sevincini yaşadıklarını ifade etti. Öğrencilerle sohbet etme imkanı bulan Başkan Şirin, “Turgutlumuz'un pek çok yerinde ikram ettiğimiz aşurelerle binlerce vatandaşımıza ulaştık. Her zaman dediğimiz gibi ilçemiz birliğin, beraberliğin ve paylaşmanın manevi hazzını doyasıya yaşayan bir kent. Belediye olarak bunu daha da pekiştirmek adına üniversite öğrencilerimizi de unutmadık. Ülkemizin dört bir yanından eğitim için şehrimize gelen gençlerimizle de tanışma imkanı bulduk. Hepsine afiyet olsun, aşure bereketi yıl boyu sürsün. Celal Bayar Üniversitesi gibi ülkemizin seçkin eğitim kurumlarında eğitim alan tüm gençlerimize başarılı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum” dedi.