6 Şubat 2015 Cuma

Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Hasan Eryılmaz İstifa Etti




Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Hasan Eryılmaz, oda başkanlığı ve Türk Veteriner Hekimleri Birliği Yönetim Organları görevlerinden istifa ettiğini açıkladı. Konuyla ilgili yazılı açıklama yapan Eryılmaz, “Bu unvanın gereklerini her platformda yerine getirmek için büyük çaba sarf ettim. Mesleğimizin, tarım ve hayvancılığın gelişimi adına üzerime düşenleri yerine getirdiğime inanıyorum. Bu konuda vicdanım her zaman rahat olmuştur” dedi.
Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Hasan Eryılmaz, görevinden istifa ettiğine ilişkin yazılı bir açıklama yaptı. Eryılmaz, “Veteriner Hekimliği mesleğine adım attığım ilk günden bu güne mesleğimizin saygınlığı, bölgemiz ve ülkemizde mesleğimizin gelişimi ve meslektaşlarımızın refahı için çalışmanın ve çaba sarf etmenin önemine inandım. Bu uğurda gerek tarım bakanlığı ve gerekse daha sonra görev aldığım belediye bünyesinde Hasan Eryılmaz isminin önünde Veteriner Hekimi Unvanını büyük bir gururla taşıdım. Bu unvanın gereklerini her platformda yerine getirmek için büyük çaba sarf ettim. Mesleğimizin, tarım ve hayvancılığın gelişimi adına üzerime düşenleri yerine getirdiğime inanıyorum. Bu konuda vicdanım her zaman rahat olmuştur. Bu uğurda 2007 yılında Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Genel Sekreteri oldum. 2008 yılında Türkiye’nin en genç oda başkanı seçildim. Sonraki yıllarda da değerli meslektaşlarımın desteği ile 4 dönemdir oda başkanlığı görevini ifa etmeye çalıştım. Çalışmalarımız olumlu karşılanmış olacak ki Türkiye genelindeki 57 oda içerisinde Merkez Birliği Yönetim Organlarına 2 dönemdir seçilen ilk oda başkanı olma gurunu da yaşadım. Beni yakından tanıyanlar biliriler. Her zaman “Mahkeme kadıya mülk değil” derim. Bence önemli olan bulunulan makam değil, o makamın gerekliliklerini ne kadar yerine getirdiğindir. Bu bir bayrak yarışıdır ve bize yakışan da bu bayrağı hep ileri ve yukarı taşımaktır. Bulunduğum ve bulunacağım her makamda Veteriner hekimi olma gerekliliklerini yerine getirmek için çabam devam edecektir. İşte tam da bu düşüncelerle Manisa’mıza, Ülkemize ve Veteriner Hekimliği mesleğimize daha iyi ve yeni katkılar sağlamak amacıyla 4 dönemdir yaptığım Manisa Bölgesi Veteriner Hekimleri Başkanlığından ve 2 dönemdir yaptığım Türk Veteriner Hekimleri Birliği Yönetim Organlarındaki görevlerimden  istifa ediyor, buradaki bayrağı çalışma arkadaşlarıma devrederken, mensubu bulunduğum bu yüce meslek ve Manisamız adına çalışacağım yeni platformlarda görüşmeyi ümit ediyorum” dedi.