23 Kasım 2016 Çarşamba

TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN!



Çocuklarımıza bir harf öğretebilmek için yurdumuzun her köşesinde heyecanla görev yapan, fedakârlığın zirve isimleri olan saygı değer öğretmenlerimizin ‘Öğretmenler Günü’nü kutluyor, aileleri ve öğrencileri ile birlikte mutlu, huzurlu ve saadet dolu yıllar temenni ediyorum. 

 Atanan, atanamayan tüm öğretmenlerimizin, emekli öğretmen arkadaşlarımızın öğretmenler günü kutlu olsun. Atanamayanların da tez zaman da görevlerine başlamalarını dilerim!
Ortaokul Türkçe Öğretmenimiz Ve Müdürümüz merhum İlhan Sargın hocamız bir öğretmenler gününde öğrencileriyle!


Merhum Zeki Caz hocamız ve merhum Gültekin İşman hocamız, 1974 Yılında Ahmetli Ülkü Ocaklarının düzenlediği Kıbrıs Zafer gecesinde!


İlk göreve başladığımız Gaziantep Nizip Uluyatır İlköğretim Okulu'nda bizlere büyük destekleri olan Uluyatır'lı(Mizar'lı)     Nizip İlköğretim Müdürü Merhum İbrahim Sevinç hocamız!

 

 1984 Yılı Erzurum Şenkaya Kömürlü'de Kömürlü İlkokulu Müdürü merhum İsmet Altay hocamız!


Gökkaya İlköğretim Okulunda İngilizce Öğretmenimiz merhum Melike Yılmaz!


Altıeylül İlköğretim Okulu Emekli Öğretmenlerinden merhum İlhan Karadağ!


Barbaros İlköğretim Okulu Emekli Müdür Yardımcısı merhum Şemsettin Güneş hocamız!


Altıeylül İlköğretim Okulu emekli müdürü, komşum, arkadaşımız merhum Fettah Ayvazoğlu!
 
Barbaros İlkokulu emekli müdürü merhum
Gültekin İşman hocamız!



 1976 Yılında aynı evi paylaştığımız Balıkesir N.E.Enstitüsünden arkadaşımız, ağabeyimiz merhum Necdet Türkkan!


1999 M.H.P Ahmetli Belediye Başkan Adayımız, Turgutlu Anadolu Lisesi emekli öğretmenlerinden arkadaşımız merhum Hasan Yılmaz!

         Emekli öğretmenlerimize huzurlu sağlıklı  bir hayat diliyor; şükranlarımızı sunuyorum. Öğretmenlik görevlerini yaparken Van ilimizde bulunurken, hayatlarını deprem felaketinde kaybeden öğretmenlerimiz başta olmak üzere; terör saldırıları sonucunda şehitlik mertebesine yükselmiş aziz öğretmenlerimize, ebediyete intikal etmiş, başta Ortaokul  Müdürümüz ve Türkçe Öğretmenimiz İlhan Sargın olmak üzere Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsünde “Baba Cahit” lakabıyla anılan Cahit Acar müdürümüze, Can Arkadaşım Hasan Yılmaz’a, Ahmetli’de her türlü etkinliğimizde yardıma koşan Emekli Öğretmenimiz Zeki Caz’a, 1976 yılında Balıkesir’de bir müddet aynı evi paylaştığımız Necdet Türkkan ağabeyimize, ilk göreve başladığımızda bizden desteklerini esirgemeyen Nizip İlköğretim Müdürü İbrahim Sevinç hocamıza, arkadaşımız, komşum emekli Altıeylül İlköğretim Okulu Müdürü Fettah Ayvazoğlu’na, Gökkaya İlköğretimden Melike Yılmaz’a, Emekli Öğretmenlerimiz Ekrem Balveren, Şemsettin Güneş, İlhan Karadağ, Kazım Çapkın ve Gültekin İşman ağabeylerimize, Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsünden vefat etmiş arkadaşlarımıza Cenab-ı Allah’tan rahmet diliyorum.

Gaziantep Nizip Uluyatır İlköğretim Okulu hatıralarından!






Erzurum Şenkaya Kömürlü Ortaokulu hatıralarından!

1986-2008 Gökkaya İlköğretim Okulu Hatıraları!












Gökkaya İlköğretim Okulu Müdürlüğünden 2008 yılında emekli olduktan sonra 24 Kasım 2009 yılında öğretmenler gününde emekli öğretmenler adına konuşma yaparken!