10 Kasım 2012 Cumartesi

ATATÜRK EBEDİYETE İNTİKALİNİN 74.YILDÖNÜMÜNDE AHMETLİ’DE ANILDI.


ATATÜRK ANITINDAKİ PROĞRAM

Mustafa Kemal Atatürk,  ebediyete intikalinin 74. yıldönümü sebebiyle düzenlenen bir proğramla Ahmetli’de anıldı.
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ebediyete intikalinin 74.Yıldönümü münasebetiyle Ahmetli Gazi İlköğretim Okulunun hazırladığı bir proğramla Ahmetli ilçesinde de anıldı.
İlk tören Atatürk anıtı önünde başladı. Gazi İlköğretim Okulu Beden Eğitimi Öğretmeni Server Namkoç’un sunumuyla sırasıyla Kaymakamlık Makamı, Garnizon Komutanlığı ve Belediye Başkanlığı tarafından Atatürk Anıtına çelenkler konuldu. Saat 9.05 geçe İlçe Jandarma Komutanlığı ve EmniyetAmirliği’nin araçlarıyla başlayan siren sesiyle birlikte Aziz Atatürk’ün manevi huzurunda iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. Ayrıca tören alanında bulunan ambulans ve binek araçları da siren sesine katıldılar. Saygı duruşundan sonra Gazi İlköğretim Okulu Müzik Öğretmeni Pınar Yücel yönetiminde İstiklâl Marşımız söylenerek; bayrağımız yarıya indirildi.

SALONDAKİ ANMA PROĞRAMI



         Saat 9.30’da Belediye Düğün Salonunda Gazi İlköğretim Okulunun hazırlamış olduğu proğrama devam edildi. Şiirler okundu, Gazi İlköğretim Okulu Türkçe Öğretmeni Vedat Başaran’ın hazırlamış olduğu Orotorya izleyiciler tarafından beğeni ile izlendi. Günün Anlam ve Önemi ile ilgili konuşma okul müdürü Turgut Türe tarafından yapıldı. Ahmetli Anaokulu’ndan şiir okuyan iki öğrenci izleyicilerden büyük alkış aldı.  Hafta ile ilgili öğrenciler arasında düzenlenen şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi. Ayrıca, 10 Kasım Atatürk’ün ebediyete intikali ile ilgili tüm okullarda kendi bünyelerinde Atatürk’ü Anma Törenleri yapılacaktır.





 

GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNDEN ÖRNEK DAVRANIŞ


        10 Kasım Atatürk’ün ebediyete intikalinin 74.Yıldönümü münasebetiyle 9 Kasım Cuma günü Ahmetli Gazi İlköğretim Okulu Öğretmenleri, okullarının önünde Ulu Önder Atatürk’ün ve Tüm Şehitlerimizin Anısına öğrenciler ve çevre vatandaşlara ikram edilmek üzere Lokma hayrı yapmışlardır. Öğretmenlerin bu davranışları her türlü takdire layıkdır.