19 Aralık 2012 Çarşamba

Ahmetli MHP’den Halk Eğitim Müdürüne nezaket ziyareti



Ahmetli MHP’den Halk Eğitim Müdürüne
nezaket ziyareti
Ahmetli M.H.P heyeti, Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi  Müdürü ve Türk Eğitim Sen Ahmetli Temsilcisi Ahmet Bayram Yusuflu’yu ziyaret ettiler.

Ahmetli M.H.P İlçe Başkanı Orhan Karabina, yönetim kurulu üyeleri Kadir Şen ve Mehmet Ali Şengün, Ahmetli M.H.P Eski ilçe Başkanları Yusuf Furan ve Ahmet Yılmaz’dan oluşan Ahmetli M.H.P heyeti, Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi  Müdürü ve Türk Eğitim Sen Ahmetli Temsilcisi Ahmet Bayram Yusuflu’yu makamında ziyaret ettiler.

Ziyaret sırasında Ahmetli Halk Eğitim Merkezi’nin  ve Ahmetli Türk Eğitim Sen’in faaliyetleri konusunda bilgi veren Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi  Müdürü ve Türk Eğitim Sen Ahmetli Temsilcisi Ahmet Bayram Yusuflu, M.H.P yöneticilerinin yaptığı nezaket ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirirken, siyasi partilerin ülkeye hizmeti esas alan demokrasinin vazgeçilmez kurumları olduğunu belirterek; ilçe yöneticilerine de başarılar diledi. Ziyarette, Halk Eğitim Merkezi müdür yardımcıları Ahmet Akın ve Ümit Zeybek de hazır bulundular.

İlçe Başkanı Orhan Karabina da, Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi  Müdürü ve aynı zamanda Türk Eğitim Sen Ahmetli Temsilcisi Ahmet Bayram Yusuflu’ ya her iki görevinden dolayı başarılar dileyerek; siyasi partiler olarak kendilerine herhangi bir görev düşmesi halinde her zaman yardıma hazır olduklarını belirterek; halk eğitim merkezinden ayrıldılar.