6 Mart 2015 Cuma

MHP MANİSA MİLLETVEKİLİ A.ADAYI YAŞAR COŞKUN’DAN AHMETLİ ZİYARETİ

 


Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili aday adayı Yaşar Coşkun, Ahmetli M.H.P İlçe Teşkilatını ziyaret ederek; seçim çalışmalarına devam etti.  

Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili aday adayı Yaşar Coşkun, Ahmetli M.H.P İlçe Teşkilatını ziyaret ederek; M.H.P İlçe Başkanı Abdullah Aktuna, M.H.P İlçe Teşkilatı Yönetim Kurulu üyeleri ve bir grup partili tarafından karşılandı.  

Ahmetli MHP İlçe Başkanı Abdullah Aktuna, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri ve teşkilatta hazır bulunan partilileri ziyaret eden Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili aday adayı Yaşar Coşkun ve beraberlerindekilere hoş geldiniz diyerek söze başlayan İlçe Başkanı Aktuna,”Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili Aday Adayımız, Manisa Milli Eğitim Müdürlüğünde İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılığı yapmış, en son da Manisa Ticaret Ve Sanayi Odaları Başkanımız rahmetli Bülent Koşmaz ağabeyimizden sonra Manisa Sanayi Ve Ticaret Odaları Başkanlığı yapan sayın Yaşar Coşkun Bey’e hoş geldiniz diyor, Manisamıza, ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.”dedi.

Söze kısaca kendini tanıtarak başlayan  Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili aday adayı Yaşar Coşkun, “Bugüne kadar olan birikimlerimizi siyaset alanına kaydırmak istedik. Önemli olan partimizin başarısı. Allah bize nasip ederse Manisa’yı en iyi şekilde temsil etmek istiyorum. Bugüne kadar yaptıklarım ortada. Ben hayatım boyunca hizmet için çalıştım. Menfaat peşinde koşmadım. Bu yüzden alnımız açık bir şekilde her gittiğimizde yerde kabul görüyoruz. Çıktığımız bu yolda değerli ilçe başkanımız Abdullah bey’e ve yönetimine nezaket ziyaretinde bulunduk. Bize vakit ayırdığınız  için çok teşekkür ediyorum. İnşallah hep birlikte 7 Haziran seçimlerinde iyi sonuçlar alacağız” dedi. Ticaret ve Sanayi Odalarındaki tecrübesiyle ülke sorunlarını ve çözüm yollarını değerlendirdi. Özellikle Manisa’nın sorunlarını değerlendiren  Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili aday adayı Yaşar Coşkun “ Milliyetçi iktidarımızda üretken ekonomi anlayışımız ile tüm halkımız refaha kavuşacaktır. Hep birlikte partimizin başarısı için çalışacağız. Allah hepimizin yolunu açık etsin ” temennisinde bulundu.