29 Mart 2015 Pazar

Turgutlu’nun Efsane Başkanı M.H.P Manisa Milletvekili A.Adayı Ahmet Tunçel Ahmetli’de!


 

M.H.P İlçe Teşkilatlarını, Türk Eğitim Sen Temsilciliklerini, resmi kurumları, esnafı, pazarcı esnafını ziyaret eden, Turgutlu’nun 1980 öncesi efsane Ülkü Ocakları Başkanı, Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili Aday Adayı Ahmet Tunçel, Ahmetli M.H.P İlçe Teşkilatını ziyaret etti.

Kendi ifadesi ile “Türk milliyetçiliğine ve Ülkücü ideallere adanmış bir ömrü siyasette sürdürmek için aday oldum.” diyen Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili Aday Adayı olan, 80 Kuşağı Ahmetlili ülkücülerin de yakından tanıdığı Ahmet Tunçel’i Milliyetçi Hareket Partisi Ahmetli İlçe Başkanı Abdullah Aktuna ve Yönetim Kurulu ilçe teşkilat binasında misafir etti.

Çok samimi bir hava içinde geçen ziyarette M.H.P Ahmetli İlçe Başkanı Abdullah Aktuna, aday adayı Ahmet Tunçel ve beraberlerindeki partililere hoş geldiniz dedikten sonra ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek; “1980 öncesi Turgutlu Ülkü Ocakları başkanlığı yapmış, Turgutlu’da da Ahmetli’de de çok sevilen değerli büyüğümüz, ağabeyimiz Ahmet Tunçel’i Ahmetli’de ağırlamaktan son derece mutlu olduk. Adaylığının Turgutlumuza, Ahmetlimize, Manisamıza ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Allah utandırmasın!” Dedi.

Sohbet havasında geçen ziyarette; Milliyetçi Hareket Partisi Aday Adayı olan Ahmet Tunçel, “aday adaylığı sürecinde bu akşam nasip olan Ahmetli teşkilatını ziyaretimizde eski dostlarla bir arada olmaktan, bir bardak çayı keyif ve sohbetle yudumlamaktan onur duydum, zevk duydum.  Ülke gündemi ve güncel konular üzerine hasbihal ettiğim eski dostlarıma göstermiş oldukları samimi ve içten sohbetleri ve alakalarından ötürü çok teşekkür ediyorum. Aziz ve muhterem hemşehrilerim, çok kıymetli gönüldaşlarım ; bu akşam Ahmetli ilçe teşkilatımızı ziyaret ederek hoş ve güzel bir söyleşi ve sohbet gerçekleştirdik, ziyaretim esnasındaki bu güzel ortamdan ötürü Başta İlçe Başkanımız Abdullah Aktuna kardeşimiz olmak üzere yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum. Türk milliyetçiliğine ve Ülkücü ideallere adanmış bir ömrü siyasette sürdürmek için aday oldum Tek hedef MHP iktidarıdır, bizimle yürü Ahmetli, bizimle yürü Manisa!” diyerek sohbetine son verdi.



Milliyetçi Hareket Partisi Manisa Milletvekili Aday Adayı Ahmet Tunçel’in Ahmetli M.H.P İlçe Teşkilatını ziyaretinden sonra ilçe başkanı Aktuna ve  yönetim kurulu üyeleriyle beraber emekli öğretmen İsmail Varol’un kızı  Ülkü’nün evlenme merasimine katılarak; İsmail Varol’a hayırlı-uğurlu olması temennisinde bulundular.  
Allah Sağlık ve sıhhat verdiği müddetçe elimden geldiğince tüm ilçelerimiz dahil sizlerle kucaklaşmaya devam edeceğim.