28 Mayıs 2013 Salı

Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitim Merkezi’den Yıl Sonu Sergisi Ve Tiyatro Gösterimi




            Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nden 28 Mayıs Salı Günü Yıl Sonu Sergisi Ve Tiyatro Gösterimi etkinliği yapıldı.

         28 Mayıs Salı günü saat 11.00’de İlçe Kaymakamı Fuat Gürel’in açılış kurdelesini kesmesiyle İlçe Daire Amirleri ve Protokolünün katılımlarıyla Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitimi Ve Bağımlı Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nün 2013 Yıl Sonu Sergisi Ahmetli Gençlik Merkezi’nde açıldı. Açılışta protokol üyelerinin yanı sıra kursiyerler ve Ahmetlili bayanlar sergiye büyük ilgi gösterdiler.

            Aynı günün akşamı saat 21.00’de Şehit Hakkı Erdoğan Çok Proğramlı Lisesi Mehmet Üşenmez Konferans Salonunda, Şehit Hasan Yarış Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nün Barbaros Ortaokulu Öğrencilerinden oluşan kursiyerlerin hazırladığı, yönetmenliğini Barbaros Ortaokulu Türkçe Öğretmeni Selçuk Kahraman’ın yaptığı “EMRET KOMUTANIM” Adlı tiyatro oyunu gösterimi sergilendi.

            Tiyatro gösterimine İlçe Garnizon Komutanı Halit Duman, Belediye Başkanı Ahmet Alhan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Gündüz Atbaş, Siyasi Partilerin Temsilcileri, Daire Amirleri, Okul Müdürleri ile çok sayıda öğrenci velisi ve vatandaşlar katıldı. Tiyatro gösteriminin sonunda kursiyerlere belgeleri verildi.