19 Haziran 2013 Çarşamba

BAŞBAKAN DOĞRU SÖYLEDİ..



KÖŞE YAZILARI / 2013-06-19 10:48:15

Başbakan Amerika seyahatinde konuştu;

-DOSTUM ve ARKADAŞIM OBAMA ile tam bir mutabakat halindeyiz..
Dost ve arkadaş Obama, Protestan Hristiyan'dır..
**
İtalya Başbakanı Berlusconi Brüksel'de konuştu;
-DOSTUM ERDOĞAN'ın yüzüne nasıl telefon kapatabilirdim?
Dost Berlusconi, Katolik Hristiyan'dır..
**
Başbakan Erdoğan, Yunanistan Başbakanı Samaras ile ortak basın toplantısında konuştu;
-DOSTUM SAMARAS azınlıklardan bahsetti..
Dost Samaras, Ortodoks Hristiyan'dır.
**
Başbakan Erdoğan Yunanistan'la ilişkileri değerlendirdi;
-Biz bu adımı değerli DOSTUM YORGO (Papandreu) ile attık..
"Dostum Yorgo", Ortodoks Hristiyan'dır..
**
Başbakan Erdoğan, Esenboğa Havaalanı'nda, İngiltere Başbakanı'na seslendi;
-Değerli DOSTUM İngiltere Başbakanı Sayın BLAİR.
Değerli dost Blair, Anglikan'dı, mezhep değiştirip Katolik oldu..
**
Başbakan Erdoğan Paris'te konuştu;
-DOSTUM ve meslektaşım(!) Fransa Cumhurbaşkanı Jacques Chirac..
"Türkiye Ermeni soykırımını kabul etmeden AB'ye giremez" diyen DOST Chirac, Katolik Hristiyan'dır..
**
-Dört yıl önceydi.. Başbakan Erdoğan, "DOSTUM" dediği Almanya eski Başbakanı Gerhard Shröder'in 65. doğum günü kutlamasına katılmak üzere, ATA uçağı ile Almanya'nın Hannover kentine gitti;
Doğum günü çocuğu dost Shröder, Katolik Hristiyan'dır..
**
-Başbakan Erdoğan " Türkiye'deki Yahudi topluluğu korumam altındadır. Biz onları kardeşimiz olarak görüyoruz" dedi ve ekledi; "Beni İstanbul Yahudilerine sorun.."
KARDEŞ Yahudiler, malumunuz üzre Musevi'dir..
**
Ve dün..
Başbakan Erdoğan partisinin grup toplantısında ne dedi biliyor musunuz?
-KİŞİ ARKADAŞININ DİNİNDENDİR..
Bu söz, Hz. Peygamberin hadisinden alıntıydı;
"Kişi dostunun dini üzeredir. Öyleyse her biriniz, kiminle dostluk kuracağına dikkat etsin.."
Bir bugünün dostluklarına bakın, bir de 1390 yıl önce verilen mesajdaki derinliğe..