11 Ocak 2013 Cuma

AKP iktidarına tepkiler artıyor





Şehit Anneleri Derneği Başkanı Pakize Akbaba, AKP sözcüsü Hüseyin Çelik’in, yeni PKK açılımı sürecinde şehit ailelerinin de desteğini aldık şeklindeki açıklamasına, “Yok böyle birşey, hepsi yalan, hepsi oyun” diyerek tepki gösterdi. 



Akbaba: Allah’ın tokadı çok ağırdır
Şehit Anneleri Derneği Başkanı Pakize Akbaba, AKP Sözcüsü Hüseyin Çelik’in, “Yeni PKK açılımı sürecinde şehit ailelerinin de desteğini aldık” şeklindeki açıklamasına, “Yok böyle bir şey, hepsi yalan, hepsi oyun” diyerek tepki gösterdi. Akbaba, hükümet mensuplarının akşam başka, sabah başka konuştuklarını öne sürerek, “Hüseyin Çelik’in çocuğu vurulsaydı affeder miydi? Burada evlat var, ana var. Kimse bizim namımıza, bu ırz düşmanıyla, bebek katili ile vampirle masaya oturup da sorun çözmeye kalkmasın. Türkiye’de Kürt sorunu yoktur. Daha geçen gün bir çocuk kaçıran bu dağdakiler Müslüman da değildir” dedi. Akbaba şöyle devam etti: “Ben bayrak açtım diye beni Metris Cezaevin’de sürüm, sürüm süründürdüler. Dağa çıkıp askere, polise kurşun sıkanı el üstünde tutuyorlar. Sussunlar otursunlar aşağı. Kimse korumazsa şehitlerimizin hakkını Allah korur. Allah’ın tokadı çok ağırdır. Ne özel yetkili savcıya, ne çadır mahkemesi kurmaya, ne askerin başına çuval geçirmeye benzer.  Ben kimseden korkmuyorum, konuşuyorum. Benim bir can borcum  var, onu da veririm. Kimse de korkmasın. Bizim ecdadımızda bebek katiliyle, ırz düşmanı ile masaya oturmak yok”
http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/habergoster.php?haber=79260