23 Nisan 2013 Salı

Ahmetli’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı Kutlandı



 

            Ahmetli’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı; Atatürk Sevgisi, Bayrak, Cumhuriyet ve Milli Egemenlik temalarıyla düzenlenen törenlerle coşkuyla  kutlandı.

            23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Ahmetli’de de önce Atatürk Anıtına çelenk konulmasıyla başladı. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün çelengini İlçe Milli Eğitim Müdürü Gündüz Atbaş’ın anıta çelenk koymasından sonra Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla anıttaki tören sona erdi. Çelenk töreninde belediye başkanı, bazı daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, merkez okul müdürleri ve vatandaşlar hazır bulundu.

            Ahmetli Belediye Stadyumunda düzenlenen törene Ahmetli Kaymakamı Fuat Gürel, Garnizon komutanı Halit Duman, Belediye Başkanı Ahmet Alhan, Daire Amirleri, Siyasi Parti Temsilcileri, çok sayıda öğrenci ve kalabalık vatandaş katıldı.

            Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının ardından bayramın açılış konuşması İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Necmettin Polat tarafından yapıldı. Gazi Ortaokulu’ndan bir öğrenci öğrenciler adına konuşma yaptı. İlköğretim okullarından birer öğrenci tarafından şiirler okundu. Resim, şiir ve yıldız erkekler kros, yıldız kızlar voleybol ve masa tenisi yarışmalarında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi. Gazi İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından halk oyunları dans gösterileri sergilendi. Altıeylül, Barbaros ve Gazi İlköğretim Kurumları öğrenci şenlik gösterileri sunuldu.

            Şenlik gösterilerinde; Atatürk Sevgisi, Bayrak, Cumhuriyet ve Milli Egemenlik temalarıyla düzenlenen gösteriler katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü. Törene ilginin hayli yoğun olduğu gözlendi.

            Katılımcılar tarafından beğeni ile izlenen, 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı töreninde emeği geçen tüm öğretmenlerimizi ve tüm öğrencilerimizi “Ahmetli Gündem” olarak kutluyoruz.