25 Nisan 2013 Perşembe

HAYIR ÇARŞI SERGİSİNE DAVET







  Ahmetli Eğitim ve Kültür Faaliyetlerine Yardım Derneği bünyesinde faaliyet gösteren Ahmetli Ulucami erkek öğrenci yurdunda kalan öğrenciler yararına 22 Nisanda Ahmetli de Altı eylül Mahallesi Eren Bilgisayar yanında ve Ziraat Bankası arkasında gıda ve çeyiz malzemeleri sergisi açıldı.

         Ahmetli Eğitim ve Kültür Faaliyetlerine Yardım Derneğince açılan sergide dernek üyelerinin ailelerinin ve gönüllü insanların el emeği ve göz nuru ile hazırlamış oldukları gıda malzemeleri, günlük taze et döner, yaprak sarma, baklava ve pasta çeşitleri, çeyiz malzemeleri, çini, porselen, bay bayan giyim adına aranabilecek gıda, giyim ve çeyiz malzemeleri sergilendi.

         Kurum sorumlusu Yakup ÖZKAYA nın duasıyla sergi açılışı gerçekleşti. Açılışta konuşan sergi tertip komite başkanı Ahmet ÇAKIRBEY bu hayır çarşısı sergimizde emeği geçen ve katkıda bulunan tüm yardım sever bay bayan kardeşlerimize çok teşekkür ettiğini ifade ederek konuşmalarına şunları ekledi. Burada bir hafta boyu devam edecek olan sergimizde toplanacak gelirlerin mevcut erkek öğrenci yurdumuzun ve Ulu cami mahallesinde inşaatı devam eden inşallah yine hayırsever halkımızın maddi ve manevi desteğiyle 2013 Eylül ayında eğitim ve öğretime hazır hale getirmek için çalıştığımız kız öğrenci yurdunun inşaatı için kullanacağız. Sergimiz 30 Nisana kadar devam edecektir. Sergimize tüm Ahmetli halkımızı davet ediyoruz. İnşallah herkese hayırlı olsun. Gıda olarak alış veriş yapan vatandaşlarımıza afiyet ve şifa olsun. Giyim ve çeyiz olarak alışveriş yapanlara da iyi günlerde kullansınlar diyerek sözlerini bitirdi.