9 Nisan 2013 Salı

Manisa Belediyesi'nden Eğitime Okul Ayrımı Gözetmeden Destek




 Eğitime destek vermeye devam eden Manisa Belediyesi, bu kapsamda Şehzadeler İlköğretim Okulu ve Hafsa Sultan İlköğretim Okulu’nun dış cephe duvarlarını yeniledi. Çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Cengiz Ergün de okul bahçelerinin ferforje ve peyzaj çalışmalarıyla güzel bir görümüne kavuşacağını söyleyerek, “Okul ayrımı göz etmeden okullarımıza destek vermeye devam ediyoruz.” dedi.
            Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Şehzadeler İlköğretim Okulu ve Hafsa Sultan İlköğretim Okulu’nun dış cephe duvar çalışmalarını inceledi. Başkan Ergün’e Belediye Başkan Yardımcıları Mimar Azmi Açıkdil, Tamer Çipiloğlu ve Cem Çöllü de eşlik etti. İlk olarak Hafsa Sultan İlköğretim Okulu’nun dış cephe çalışmalarını inceleyen Başkan Ergün, taş örme şeklindeki bahçe duvar kaplamalarının devam ettiğini, duvar örmelerin bitmesine müteakip ferforje ve aydınlatma lambalarının takılacağını söyledi. Şehzadeler İlköğretim Okulu’nda is taş örme şeklindeki duvar yenilemelerinin tamamlandığını, bu çalışmaların ardından ekiplerin okula ferforje ve aydınlatma lambalarını takacağını belirten Başkan Ergün, çalışmalara yönelik şöyle konuştu, “Bilindiği üzere eğitime destek kapsamında çok sayıda okulumuzun fiziksel ihtiyaçlarına karşılık verdik. Bu kapsamda da Şehzadeler ve Hafsa Sultan İlköğretim Okulu’nun bahçe duvarlarını yeniliyoruz. Yaklaşık 10 günlük süre içerisinde bahçe duvarlarındaki tüm çalışmalar tamamlanacak. Bunun yanı sıra okulların peyzaj çalışmalarını da yapacağız. Bahçelere rengarenk çiçeklerle, yeşillendirmelerle ayrı bir hava katacağız. Çalışmalarını tamamladığımız örneklerinde oldukça güzel bir görüntü oluştuğunu düşünüyoruz. Okullarımızı hem modernleştiriyor, hem de mevcut alanın aydınlatılmasını sağlıyoruz. Bize geri dönüşlerde de bu çalışmaların hem velilerimiz hem de de öğrencilerimiz tarafından beğeni toplamıştır. Hedefimiz tüm okullarımızın bu tür ihtiyaçlarına cevap vermektir.” diye konuştu.
 Çocuklardan Başkan’a Büyük İlgi
          Hafsa Sultan İlköğretim Okulu dış cephe çalışmalarını inceleme esnasında okulda bulunan öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Belediye Başkanı Cengiz Ergün, çocuklarla sohbet etme imkanı buldu. Başkan Ergün ile tokalaşma yarışına giren çocuklar, okullarına yapılan hizmet için kendisine teşekkür etti. Çocukların ilgisinden memnun olan Başkan Ergün de çocuklara herhangi bir istekleri olup olmadığını sordu.
 Başkandan Çocuklara Basketbol Sahası Müjdesi 
         Başkan Ergün, Şehzadeler İlköğretim Okulu incelemesi esnasında da bahçede bulunan çocuklara selam verdi. Çocuklar Başkan Ergün’ün elini öperek sevgi gösterisinde bulundu. Çocukların ilgisi karşısında memnun olan Başkan Ergün de okul bahçelerine basketbol sahası isteyip istemediklerini sordu. Çocuklar teklif karşısında sevinerek, Başkan Ergün’den en kısa zamanda okula yeni bir basketbol sahası yapılması müjdesini aldı.