31 Mayıs 2017 Çarşamba

Miniklere Trafik Bilinci Aşılandı


MANİSA Büyükşehir Belediyesi Çocuk Trafik Eğitim Parkı, Uncubozköy ve 75. Yıl Çocuk Kültür ve Sanat Merkezleri’nde eğitim gören minikleri ağırladı. Minik öğrencilere, çizgi film izletildi ve akülü araçlar kullandırılarak trafik kuralları anlatıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi bünyesinde eğitim veren Uncubozköy ve 75. Yıl Çocuk Kültür ve Sanat Merkezleri’nde eğitim gören öğrenciler, Çocuk Trafik Eğitim Parkı’nı ziyaret etti. Minik öğrencilere öğretmenleri eşliğinde trafik kurallarını anlatan çizgi film izletildi. Ardından Çocuk Trafik Eğitim Parkı Sorumlusu Onur Oğuz, miniklere trafik kurallarını anlattı. Soru cevap şeklinde geçen eğitimde, öğrenciler trafikte uyması gereken kuralları öğrendi. Ardından trafik eğitim parkında akülü araçlara binen minikler, öğrendikleri bilgileri uyguladı.