MASKİ
Genel Müdürlüğü, arızalanan kartlı su sayaçlarını
vatandaşlara daha kaliteli ve hızlı hizmet sunmak adına kendi
bünyesinde oluşturduğu Su Sayaçları Tamir ve Ayar İstasyonu’nda
tamir ediyor.
Manisa
Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel
Müdürlüğü, çalışma kalitesini ve hızını yükselterek
Manisalılara daha iyi hizmet vermek için çalışıyor. MASKİ, il
genelindeki elektronik kartlı su sayaçlarının bakım, onarım ve
tamir işlemlerini kendi kurduğu laboratuvarda gerçekleştiriyor.
Abone İşleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde kurulan ve Bilim,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca akredite edilen Su Sayaçları
Tamir ve Ayar İstasyonu’nda Sanayi Bakanlığı tarafından
sertifikalandırılan 6 teknik personel görev yapıyor. Daha küçük
çaplı arızalarda ise sayaç sökülmeden sahada bakım ve kontrolü
yapılarak abonelere yerinde hizmet ulaştırılıyor.
Vatandaşın
hem zamanına, hem cebine katkı sağlıyor
Amaçlarının
Manisalılara en iyi ve hızlı hizmeti sunmak olduğunun altını
çizen MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Şehnaz Başaran, “MASKİ
Genel Müdürlüğü olarak hayata geçirdiğimiz her yeni
uygulamayla birlikte vatandaşlarımızın abonelik ile ilgili
işlemlerini daha kolay ve hızlı hale getirmeye çalışıyoruz.
Bünyemizde oluşturduğumuz sayaç laboratuvarımızda da arızalı
kartlı sayaçlarımızın tamirini gerçekleştiriyoruz. Onarım
sürecinde vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları adına
kendilerine işletme sayacı temin ediyoruz. Bu sistemi kendi
içimizde oluşturmuş olmamız, abonelerimize hem zaman açısından
hem de maddi açıdan tasarruf sağlıyor” dedi.
