10 Haziran 2017 Cumartesi

Öğrencilerin Karne Hediyesi Başkan Amcalarından


 

Kula Belediyesi, 2016 – 2017 Eğitim Öğretim Yılı’nın bitmesi ile karne heyecanı yaşayan öğrencilere, Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun’dan karne sürprizi. Karneleri ile yeni kurulan oyuncak salonuna gelen öğrencilere oyun jetonlarını Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun verecek.

Kula Belediyesi, karne heyecanı yaşayan öğrencilere sürpriz hazırladı. 2016 – 2017 Eğitim Öğretim Yılı İkinci dönemi karnelerini getiren tüm öğrencilere yeni kurulan oyuncak salonunda beşer adet oyun jetonu hediye edilecek. Yunus Emre Kültür Merkezi Düğün Salonu fuaye alanına yeni kurulan oyuncak gurupları ile çocukların eğlenebileceği bir alan kazandıran Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun karne heyecanı yaşayan Kulalı öğrencileri karneleri ile birlikte 10 – 13 Haziran tarihleri arasında eğlenceye davet etti.

Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun, 2016 – 2017’yılı Eğitim Öğretim Yılı’nda karnelerini alan öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek, “ Bütün bir yıl çalışarak geçiren öğrencilerimiz yoruldular. Bir nebzede olsa yorgunluklarını atmaları için bizde elimizden geldiğince, evlatlarımız için sosyal kültürel etkinlikler düzenleyeceğiz. İlk olarak, Yunus Emre Kültür Merkezi Düğün Salonu Fuaye alanında hizmete giren oyuncakları, karnelerini getiren öğrenciler ücretsiz olarak oynayabilecek. Ayrıca her sene olduğu gibi Yaz okullarımız da çeşitli branşlarda uzman eğitmenler tarafından açılacak kurslarla eğitim verilecektir” dedi.