9 Haziran 2017 Cuma

Başkan Şirin Öğrencilere İyi Tatiller Diledi


Turgutlu Belediye Başkanı Turgay Şirin, 2016-2017 Eğitim Öğretim yılı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak öğrencilere iyi tatiller diledi. 10-11 ve 17-18 Haziran tarihlerinde LYS’ye girecek öğrencilere de başarılar dileyen Başkan Şirin, “Eğitim öğretim yılını geride bırakan anaokulundan üniversiteye tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyorum” dedi.

Turgutlu’da 2016-2017 eğitim ve öğretimini tamamlayan yaklaşık 32 bin öğrenciye iyi tatiller dileyen Belediye Başkanı Turgay Şirin, mesajında şunlara yer verdi, “Değerli evlatlarımız 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılını tamamlayarak uzun bir ders ve sınav maratonunun ardından yaz tatiline giriyor. Bu anlamda keyifli bir tatili hak eden değerli öğrencilerimizi kutluyorum. Dileğim şudur ki karne notları nasıl olursa olsun tüm çocuklarımızın yaz tatilini önemli bir fırsata dönüştürerek hem fiziken hem ruhen hem de zihnen yenilenme süreci geçirmeleridir. Bu anlamda Turgutlu Belediyesi olarak bizler de dün olduğu gibi bugün de onların özellikle sportif faaliyetlere katılımını sağlamak adına seferber olduk. Başvurularını almaya başladığımız Yaz Spor Okullarımızla onların hizmetinde olacağız. Futbol, satranç, basketbol, yüzme, güreş ve hentbol branşlarında kurslarımız başlayacaktır. Tek amacımız çocuklarımızın hoşça vakit geçirmesi, kendilerini kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda geliştirerek geleceğe güvenle bakabilmelerini sağlamaktır. Eğitim öğretim sürecinde öğretmenlerimiz de velilerimiz de önemli görevler üstlendi. Bu noktada öğretmenlerimizin de bilgiyi yayan, düşünen, sorgulayan, eleştiren nesil yetiştirme görevini en iyi şekilde yerine getirdiği kanaatindeyim. Ailelerimizin de evlatlarını iyi yetiştirilmesi noktasında elinden gelen gayreti gösterdiğine şüphe yok. Bu duygu ve düşüncelerle 18-19 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek Lisans Yerleştirme Sınavı’na katılacak olan tüm öğrencilerimize başarılar diliyor; tüm yılın stresini atacak olan öğrencilerimizin yaz tatilini sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçirmenizi diliyorum” dedi.