4 Mart 2013 Pazartesi

KATİLİ ŞIMARTIRSAN BÖYLE OLUR


GÜNCEL / 2013-03-03 14:20:10
Bebek katili, 14 yıl önce Kenya'dan paketlenip getirildiğinde, "Türkiye'ye dönünce hizmet edeceğim. Fırsat verirseniz, hizmet ederim" diyerek yalvarıyordu. Şimdi ise AKP'nin şımartığı teröristbaşı meydan okuyup, nasıl bir anayasa yapılması gerektiğini bile sıralıyor.
 EMRE MÜFTÜOĞLU 
Bebek katili Abdullah Öcalan'ın 14 yıl önce 15 Şubat 1999'da Kenya'da yakalanıp Türkiye'ye getirilmesinden hemen sonra fotoğrafları eşliğinde basına yapılan resmi açıklamada, uçakta şu diyalogun gerçekleştirildiği bildiriliyordu:
Devlet görevlisi: Abdullah Öcalan, memlekete hoş geldin. Nasılsın?
Abdullah Öcalan: (Şaşkın ve morali bozuk bir halde) Sağol, iyiyim. 
-Miden mi yanıyor?
-İyi.
-Yani sağlıktan bir problemin yok?
(Kafasıyla "Hayır" işareti yapıyor.)
-Ne var? Midende mi var? Ağrı, ekşime falan mı var? Yanma mı var?
(Kafasını sağa sola sallayarak yüzünü ekşitiyor.)
-Tamam, gereken tedaviyi biz yaptırırız. Şimdi sana bazı şeyler sormak istiyorum. 
(Öcalan sürekli gözlerini kapatıyor.)
-Gözlerini kapatmana gerek yok. İstersen suyla silelim mi? Bant izleri rahatsız ediyorsa suyla silelim gözlerini, rahat etsin. 
(Öcalan, kafasını sallayarak "Hayır" diyor.)
-Sen şimdi bizim misafirimizsin. Rahat ol. Yani kendini öyle sıkıntıya sokma. İstediğin birşey varsa...
-Ben ülkemi severim. Annem de Türk'tü. 
-Biraz daha yüksek sesle konuşabilir misin?
-Bir hizmet imkanım olursa yaparım. Onun dışında bana bir şey söylemeyin. Hizmet gerekirse yaparım.
-Sorulara cevap verirsen, hizmet yapmış olursun. Yüzünü gözünü silelim eğer rahatsız oluyorsan.
-Türkiye'ye dönünce hizmet edeceğim. Fırsat verirseniz, hizmet ederim. Bunları, halkın içinde konuşuyorum. Başka bir şey de konuşmam. Bir hizmet imkanım varsa, ben inanıyorum vardır, daha üst düzeydekilere de bildirirsek, ben hizmeti seve seve ederim. Ben hizmet edeceğim. Çok iyi edeceğim.
-Şimdi bak kaydediyoruz, senin şeylerini... 
-Yayınlayın. İşkence etmediniz, benim içimden geliyor. Ama ben gerçekten söylüyorum. Türkiye'yi seviyorum. Ve Türk halkını da seviyorum. Onlar için iyi hizmet edeceğime inanıyorum. Fırsat verilirse yaparım...

VE ŞİMDİ
14 yıl önce bunları söylüyordu. Şimdi ise AKP'nin şımarttığı bebek katili, meydan okuyup, nasıl bir anayasa yapılması gerektiğini bile sıralıyor. 
Öcalan BDP'li heyete özet olarak şunları söylüyor:
- "Tırnak kesilirse felaket olur. Türkler de bunu bilmeli; başarısızlık orta ve üst düzey savaş, isyan, kaos hepimizin hayatı söz konusudur. Şimdiye kadar yaşadıklarımız deveden kulak kalır. Kesin başarı hedefi ile sonuçlanması lazım...
-AKP'yi 10 yıldır ayakta tutan benim. Biz AKP'yi çıkartan gücüz.
-Başarılı olursam, ne KCK tutuklusu kalır ne başkası. Bu olmazsa 50 bin kişiyle halk savaşı olacak. Ölen ölecek, ben karışmıyorum.
- Bir rejim değişikliği olacak. Başarı yepyeni bir cumhuriyet getirecek.
-Ne ev hapsi, ne de af. Buna gerek kalmayacak. Hepimiz özgür olacağız.
-Kürtler kendini özgürce yönetecek. Şimdi yasa dayatırsak alerji yaratır.
-Başbakan MİT operasyonunda tutuklanacaktı. Ben engel oldum.
-Biz Tayyip Bey'in başkanlığını destekleriz. Onlarla ittifak da yaparız. 
Anayasa için vatandaşlık maddesini yazdırıyorum, 'Özgür iradesiyle Türkiye Cumhuriyeti'ne bağlılığını ifade eden her birey Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıdır..'
Sırf bu özet bile AKP-PKK ittifakının Türkiye'ye hangi belaları hazırladığını göstermektedir.