13 Mart 2017 Pazartesi

Atatürk Gençlik Merkezi’nde Bahar Dönemi Başladı


MANİSA Büyükşehir Belediyesinin kadın ve gençler başta olmak üzere Manisalılar için eğitim ve kurs planlaması yaptığı Atatürk Gençlik Merkezi’nde bahar dönemi kursları 882 kursiyerle başladı.

Manisa Büyükşehir Belediyesinin önemli eğitim hizmetlerinden biri olan gençlik merkezleri, geniş yelpazede sunduğu kurs ve eğitim imkanlarıyla Manisalılara önemli hizmet sağlıyor. Bu kapsamda Yunusemre ilçesinde bulunan Atatürk Gençlik Merkezi’nde de bahar dönemi kursları başladı. Enstrüman kategorisinde 15, El Sanatları kategorisinde 25, Halkoyunları, Spor kategorisinde 6, Katılım Belgeli Kurslarda 5 ve Sertifikalı kurslarda 9 olmak üzere 61 kursun açıldığı bahar dönemine Manisalılar büyük ilgi gösterdi. Adı geçen kurslara toplam 882 Manisalı kayıt yaptırırken, kursiyerler sunduğu imkan nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediyesine ve Başkan Cengiz Ergün’e teşekkür etti.

17 İlçede Hayata Geçti
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün öncülüğünde merkezde bahar dönemi kurslarının başladığını belirten Atatürk Gençlik Merkezi Sorumlusu Aylin Eralp, gösterdikleri ilgi nedeniyle Manisalılara teşekkür etti. Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak eğitim hizmetlerine büyük önem verdiklerini belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün de, 17 ilçede hayata geçirdikleri gençlik merkezleriyle başta kadınlar ve gençler olmak üzere, Manisalılara eğitim ve meslek edindirici kurs imkanı sağladıklarını dile getirdi. Başkan Ergün, merkezlere gösterdikleri yoğun ilgi nedeniyle Manisalılara teşekkür etti.