10 Mart 2017 Cuma

Başkan Çalışan Kadınları da Huzurevi Sakinlerini de Unutmadı


Turgutlu Belediye Başkanı Turgay Şirin’in 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri çerçevesinde Turgutlu Huzurevi sakini kadınlar ile MABEM öğretmenleri ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nde görev yapan kadınlara çiçek takdim edildi. Başkan Şirin’in jesti karşında memnuniyetlerini ifade eden Turgutlulu kadınlar, kendisine teşekkürlerini iletti.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla gerçekleştirdiği çiçek hediye etkinliği takdir toplayan Turgutlu Belediye Başkanı Turgay Şirin adına Turgutlu Huzurevi sakini kadınlar ile Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezi öğretmenleri ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nde görev yapan kadınlara çiçek takdim edildi. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekiplerince ilk olarak Huzurevi sakinleri ile bir araya gelinerek Başkan Şirin’in dilek ve temennileri iletilirken, huzurevi sakinleri de yaşam alanlarına renk katan çiçek hediyeleri için kendisine teşekkür etti. Gönül alan ziyaretin ardından ekipler, Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezi öğretmenleri ve Turgutlu Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nü ziyaret ederek Başkan Şirin’in çiçek hediyelerini takdim etti. Fatura işlemleri dolayısıyla Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nde bulunan kadınlar da unutulmayarak, Başkan Şirin’in selam ve sevgileriyle onlara da çiçek hediye edildi.