8 Mart 2017 Çarşamba

MABEM Turgutlu’da Ön Kayıtlar Başladı


MANİSA Büyükşehir Belediyesi bünyesinde genç beyinleri gelecek sınavlara hazırlamak için eğitim veren MABEM, Turgutlu’da 2017-2018 eğitim öğretim dönemi kursları için sınav ön kayıtlarına başladı. Öğrenciler, 1 Mart-7 Mayıs tarihleri arasında seviye tespit sınavı için Turgutlu MABEM hizmet binasından başvuru yapabilecek.

MABEM Turgutlu, 2017-2018 öğretim döneminde kurs vereceği öğrencileri seviye tespit sınavı ile belirleyecek. Bu kurslardan faydalanmak isteyen öğrenciler 1 Mart’ta başlayan ön kayıt başvurularını 7 Mayıs tarihine kadar yapabilecekler. Turgutlu MABEM hizmet binasından yapılacak başvurularda, öğrencilerin nüfus cüzdanı, 1 adet fotoğraf ve öğrenci belgesini yanlarında bulundurmaları yeterli. Gençleri geleceğe hazırlayan ve bilimsel metodlarla donatan MABEM, 2016-2017 eğitim öğretim döneminde yaklaşık 7 bin 500 öğrenciye kucak açtı.